2013. augusztus 29., csütörtök

Mert a kutyák is esznek...

Kutyatartóként MI pontosan tudjuk, hogy bizony a kutyák is esznek és, hogy a kutyatáp forgalmazók között legalább akkora a verseny, mint bármelyik élelmiszer ipari ágazatban.

Blogunkon foglalkoztunk már joghurt reklámmal (Pocak!), vodka reklámokkal, többször írtunk gasztro rendezvényekről, de a kutyák és a kutyatartás eddig kimaradt... Eddig!
Nézzük, hogy lehet eladni kutyatápot!

A szex mindent elad...
Gondolnánk, hogy a szex már a kutyaeledel reklámokba is begyűrűzött? Nem is akárhogy... 
Nehéz az élete a kövér kutyáknak. Megcsalás, szeretőtartás, ármány - mintha egy brazil szappanoperát néznénk, pedig csak egy kutyatáp reklámmal van dolgunk. Ugyan a hirdetés alapvetően egy diétás eledelre hívja föl a figyelmet, mégis szexualitással hirdet.


A brazil szappanopera folytatódik. Nemcsak a kövér kutyák élete a nehéz, hanem a csúnyáké is. A szlogen - "Csak a kekszért van vele". A reklám azon kívül, hogy hirdeti a kekszet a mai társadalomnak is görbe tükröt mutat.


Kövér kutya - más aspektusból megközelítve
A Pedigree nyilván nem teheti meg, hogy szexel hirdessen. A Pedigree reklámokban mindig klasszikusan szép vagy viccesen csúnya kutyák szerepelnek, a reklámok kedvesek, szerethetőek. Így van ez a következő diétás kutyatáp reklámmal is (Micimackó után szabadon...).



Az vagy, amit megeszel
Rossz étel, rossz kutya. Ti hisztek benne? MI igen. Főleg ennek a vicces kampánynak a láttán. Szerintetek az alábbi sorozatból melyik kutya a legrosszabb? Nekünk a szerető lebuktató a kedvencünk... :)



És egy fogós kérdés a végére - jó vagy rossz kutyának lenni?
Az Eukanuba egyértelműen azt állítja, hogy jó és minden más háziállat is kutyaként szeretne újjászületni vagy inkább élni - természetesen, hogy Eukanuba száraz tápot ehessen. Ezzel szemben a korábban már említett Pedigree szerint nem mindig van aranyélete a kis kedvenceinknek, sőt... 

MI már többször is hallottuk azt a mondatot, hogy "szívesen lennék nálad kutya", de nem vitatjuk, hogy nem mindig könnyű velünk, mellettünk sem...




Reméljük, hogy mai szösszenetünkkel sikerült felhívnunk a figyelmeteket a kutyaeledel, főleg a kreatív kutyaeledel reklámokra. És, hogy MI miért foglalkozunk velük?
Hát miattuk...

Dorka és Luca - iDoll Orsi és iDoll Viki szívei csücskei
Princz Viktória

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése