2013. május 16., csütörtök

Meghökkentő önmarketing

 Korábbi cikkünkben már kifejtettük álláspontunkat az önmarketinget illetően. Akkor arra vonatkozóan adtunk tippeket, hogy egy egyszerű névjegykártyából mit tudunk kihozni. Most azt szeretnénk bemutatni, hogy egy már-már hétköznapinak számító szakmát hogyan tudnunk egy csavarral érdekessé, meghökkentővé és mindenkitől megkülönböztetővé tenni.

Dave Fung divattervező és Yena Kim grafikus közösen vezetnek egy férfi divatblogot, ami így önmagában nem is olyan nagy szám, ugye?! Nem bizony, de az a bizonyos, korábban említett csavar még csak most jön! A blog főszereplője és egyben modellje nem más, mint a 3 éves Shiba, egy akita ina fajtájú kutyus. Mutatunk néhány képet, hogy el tudjátok képzelni, hogy is néz ez ki gyakorlatban.
 




Hát úgy gondoljuk, ez a példa alaposan alátámasztja, hogy a legelvetemültebb ötleteket sem kell azonnal elvetni, hiszen az említett divatblog elérte az egymillió követőt is. Ha Ti is csatlakozni szeretnétek itt megtehetitek.

Ötletelésre fel!
 
Szabó-Princz Orsolya
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése