2013. január 14., hétfő

A tél megjelenés a hirdetésekben



A téli szezon közepén járunk, túl a karácsonyi rohanáson és a javak görcsös felhalmozásán, legalábbis mi, fogyasztók így látjuk ezt. A kiskereskedők számára azonban éppen most kezdődik egy őrült hajsza, mégpedig éppen értünk, fogyasztókért. Üzleti sikereiket, bevételüket igyekeznek új és egyedi reklámötletekkel, hirdetésekkel megtámogatni. Ennek a szezonnak van egy fajta bája, mágikus hatása. Bárhova is nézünk a hirdetések árasztják magukból a szeretetet, a kedvességet, olykor arra buzdítanak minket, hogy gondoljunk elesettebb embertársainkra, a számos non-proft szervezetre, adakozzunk, legyünk emberségesek, szeressük egymást.

A reklámszakemberek ilyenkor élhetik csak igazán ki kreativitásukat, előrukkolhatnak meghökkentő, kreatív ötletekkel, akár vírus kampányokkal is. Talán ebben az időszakban is a legfontosabb cél a valódi siker elérése. Hiszen minél hitelesebb egy reklám, minél inkább tudja közvetíteni a hozzá kötődő érzéseket, annál több ember ismeri fel és veszi is meg a terméket. A téli hirdetések esetében is kulcsfontosságú, hogy ismerjük a célközönségünket, hiszen csakis így tudjuk számukra eljuttatni egyértelműen és azonnal üzenetünket.

Nézzük hát azokat az ötletes, téli reklámokat.

Nestea Hóember


McDONALD’S – Téli menü


Calgary Farmers 'Market Friss termékek a téli időszakban is


Cofee Inn – Téli kávézás öröme


Heineken – Hó


Calgary Farmers’ Market 2 – A piac egész évben nyitva áll és várja vásárlóit



British Airways – Összehoz a Karácsony.


ISpirit Vodka



Szabó-Princz Orsolya
A cikk a reklamipar.hu (http://reklamipar.hu/hirek/reklam/2013/01/15/a-tel-megjelenese-a-hirdetesekben/) oldalon is megtalálható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése